bér_szám_fejt -és ?

2009.01.20. 17:19

üdv.

Kezdés 06.30kor.szemek kipattannak egyből,mer ordít a telefon,hogy keljek fel,mert nélkülem nem élet az élet.tehát teszem a kötelességem, még összeragadt szemekkel botorkálok életerőt(kv) csinálni magunknak. Kiakadok.esik az eső.de minek? aztán meg nem találok alsóneműt..nemcsak hogy megfelelőt nem találok,hanem egyet sem...5perc kutatás után siker.:) kávé felhörpint, ruha rajtam,egy kis smink, hogy ne nézzek ki hullának, aztán indulás.( össz 40 perc volt ez)Beérek dolgozni, szokásos hotelba, mi lesz a mai téma?bérszámfejtés..jó, gondoltam nem érdekel, mivel nem kell hallgatnom belöle semmit. aztán rájöttem,hogy dehogyisnem kell.mivel én nemcsak délelött dolgoztam,ahogy munkatársaim 8-11ig, hanem én 08.00-15.00 óráig lehettem részese a munkának. És be is kellett mennem a terembe,ahol 158 ember-síri csönd-hullaszag-és persze egy idegesítő és egyben unalmas témát taglaló előadó volt. Feladatom az volt a regisztráción kivűl, hogy mikrofont vigyek annak,aki kérdést szeretne intézni az előadó személytől. A lényeg az egészben, hogy sikerült megérdeklődnöm az egyik ilyen személytől, hogy ha diákszövetkezetben dolgozom,attól nekem még kell csinálnom adóbevallást. Ez a dolog annyira nem tetszett, de legalább megtudtam,ami már egy ideje foglalkoztatott. szoval napom rosszabb része a munka volt. De amint hazaértem, szokásos dolog,hogy dögöket meglessem.vajon mi is történt velük:) hát megnyugtatóan láttam,alszanak.de még a dobozuk megrázása sem segített.Később aztán persze felkeltek,nagyon éhesek voltak. Rövid megszakítás történt a dögök szórakoztatásában, mert elmásztunk ikeába.ahol aztán olyan fiatalpárosan vásárolgattunk, de hogy elmondjak titkokat, ez nem úgy működik. Pasi maga elött kosarat tolva sétál,csaj rohan utána kb minden tárgyat megtapizva, és sűvítenek Azok a szavak (" naaa nézd csak, ez tök jó, vegyük meg") Majd csaj szomorúan sétál,míg pasija tova el. A végeredmény pár szőnyeg, egy nagy zöld párna,aminek rejtélyesen nagy súlya van,illetve egy cd-tartó, egy hőn áhított asztali lámpa, aminek fényénél legalább csaj lát...

és a csúcs egy zöld plüss béka, amiről nem tudom, hogy leány avagy fiú, mert hát van egy ruhája, amin van 2 fehér szárny, a ruha kék alapon fehér pöttyös,és a kis nadrág pedig -zöldfehér- kockás.Nagyon jól tud a breki bukfencezni, és hát gondolom azért még valamikor repülni is tudott.

Megnyugtatólag hat az is,hogy vannak hasonló kedvességek is az áruházi kínálatban. Szerintem kihagyhatatlan a krokodil, elefánt, és egy kicsit nagyobb méretű patkány. Ezek nálunk megtalálhatóak magunk és a görények miatt. Persze mit csinál a görény? Meglátja, kuncog magában, összedörzsöli a tenyerét, gondol egyet, és egy kisebb harapással elintézi a betolakodókat, végül pedig búvóhelyre viszi az akkorra már menekültnek számító mű állatokat. És  ilyen alapon vettünk nekik előbb felsorolt plüssöket, mert hát majd játszanak vele, ugye? És a vége pedig csak a raktározás lesz( hasonlóan a radírhoz,félpár frissen mosott zoknihoz, egy-egy zsebkendőhöz.na de most nem listát akarok írni, úgyhogy nem írnám le tovább ezeket. Ma hozzányúltunk a kangörény egyik karmához. Viccesen nagyobb volt a többinél,és mindenbe beleakadt. Így aztán le kellett vágni. Nem is volt vészes. Viszont most kezdek "visszahullásodni",alapállapotba visszafejlődni. Szóval befejezem most az írást. Ma megtudtam, hogy ki volt Zipernowsky Károly. tessék csak megnézni: http://hu.wikipedia.org/wiki/Zipernowsky_K%C3%A1roly

_viszonlátás_

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisirahogyishivjak.blog.hu/api/trackback/id/tr37891482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása