search

2009.02.23. 14:03

Szóval ma elkezdtem keresgélni állásügyben.Szarabbnál szarabb kínálatok vannak,ugyanakkor az egyikhez nem vagyok elég képzett,a másikhoz meg nem adom a "tudásomat" annyi pénzért. Ez lehet,hogy rossz hozzáállás,de ha már dolgozom,akkor azt fizessék meg,amit tudok a lehető legjobban nyújtani. Szóval nem találtam ma megfelelő munkát,de remélem azért hamarosan lesz valami,mert nagyon fontos lenne,hogy legyen saját zsebpénzem legalább. Az a legmulattatóbb, hogy olyanokat kínálnak,ami tuti nem is létezik. Olyan oldalakat írnak le,ami nincsen. Amit feltétlen le szerettem volna írni,az Bertalan jellembeli fejlődése a műtét óta:) Annyira játékos lett,sokkal mozgékonyabb,és huncut,kevesebbet is alszik szerintem. A szaga pedig feleannyira sem vészes,majdnem teljesen elmúlt már,és a jelölgetéssel sincsen baj. Tehát Hapci örülhet a mozgékony herétlen játszótársának. Tegnap hoztam nekik egy játékot,ami borzalmas hangot ad ki.Egy plüss anyagba helyezett szerkezet bocsátja ki ezt, szokásos idióta játék a Mc'Donalds által a debi,elkényeztetett kisgyerekek számára. Nos mondhatnám azt,hogy a görik értelmesebbek azoknál,akik ezt a "játékot" megkapják. De nem akarok még csak hasonlítani sem őket olyanokhoz.

Más téma. A hó esik "szakadatlanul", okozva ezzel dugókat, csuszásokat,akadályokat és baleseteket. De ez a rosszabbik oldala. Viszont ha azt nézzük, mennyire csodálatos lesz a táj, a tisztaság majdnem mindenhol ( feltéve,ha nem betondzsungelekre gondolunk, illetve a borzalmas belvárosi utakra) megfigyelhető. Itt legalábbis gyönyörű az egész táj. A hegyek olyanok,mitha hatalmas porcukor réteg lenne rajta. Habár néha nem éppen tudok kilátni az ablakon,mert a hó úgy gondolta,hogy szeretné eltakarni a látványt előlünk!

Szintén más. Mostanában rákaptam Kurt Vonnegut könyveire. Eddig sikerült elolvasni( húú ezt úgy írtam,mintha nagyon nehéz lett volna) 2 könyvét,a 3. folyamatban( Galápagos), az egyik a Börtöntöltelék volt,a másik pedig az Áldja meg az isten, Mr. Rosewater. Előbbi jobban tetszett. Az alap mindkettőnél az a fajta ember,aki kilóg a társadalomból. Valamilyen okból még csak nem is próbál beilleszkedni. Mindezt furcsa humorral fűszerezi az író. " minden halálosan komoly és minden röhögni valóan groteszk ebben az életben"-olvasható a könyv hátlapján. Persze 14 könyvéből még csak ennyit olvastam,ezek sem a leghíresebbek,de idővel minden menni fog. Úgy éreztem, mindenképp el kell ajánlanom kell ezeket olvasásra. Szarkasztikus és elvont humor jellemzi írásmódját. Nem mindenkinek tetszenek művei.

Egyik link,melyben Vonnegutról sok infó:

hu.wikipedia.org/wiki/Kurt_Vonnegut

Érdekes élet,érdekes könyvek, érdemes olvasni,akit érdekel.

--el--

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisirahogyishivjak.blog.hu/api/trackback/id/tr11960674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása