egésznapos alvásprojekt

2009.01.21. 20:16

_üdv

ma olyan nagyon semmit sem csináltam,hogy az már fájdalmas. de hogy öszinte legyek, nagyon is jól esett!tegnap már azt sem tudtam,hol járunk a buszon,annyira fáradt voltam.napom kezdődött délelött 11kor, ébrenlét 15.22 percig,majd újra béta állapot fél6kor. ezen időközben az alvást megszakitottam némi mosogatással,mosással, és netezéssel.ja rendeltem neten ebédet! ez csak azért megemlítendő,mert még nem csináltam ilyet.reméltem,hogy minden nagyon jó lesz,és persze finom. hát a kiszállítási idő még stimmelt,de a futár mogorva volt, a kaja pedig rossz.de éhes ember nem válogat.így megettem.aztán úgy döntöttem, megkeresem a máig nem talált érdekes könyvet, Sárközi Mátyás Feljegyzések  a zöld füzetből c. regényt. Nagy örömömre sikerült megtalálni, sőőőt ezenkivűl még meg is rendeltem, és holnap mehetek érte! Ez számomra olyan boldogságot jelent,mert amióta ismerem Sárközi műveit, szerettem volna megvásárolni ezt a regényt. De vagy nem volt pénzem, vagy már nem lehetett kapni. És most pedig sikerült, mehetek is érte holnap délután. Szokásomhoz híven ma is játszottam az elmebajnokság internetes oldal játékával, és most is van egy újdonság a sok közül,amit szeretnék megjegyezni, egy 4000 éves kínai eredetű táblás játék, neve Go. bővebben itt lehet olvasni róla: http://hu.wikipedia.org/wiki/Go Ezen szerepelnek képek is a játékról.

Ugyanakkor ezt a játékot játssza John Nash prof. az ellenfelével az Egy csodálatos elme c. filmben is.

 

 

 

Görények rettentően örülnek az új szőnyegeknek,de főként  a konyhában elhelyezettnek. Hatalmas játék, makogás és egymás harapdálása történt. Majd Hapci meg engem kezdett el támadni. De legalább pörgött,mert hát egész álló nap aludt. Mára azt hiszem nem is tudnék többet mondani, a lényeg,hogy holnap megyek egy olyan beszélgetésre, ami remélhetőleg jól fog végződni (igazából egy interjú).

 _balra el_

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisirahogyishivjak.blog.hu/api/trackback/id/tr99894247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása