A teljesítmény egy olyan dolog,amit nem feltétlen lehet értékelni, max. gonosz emberek leértékelni tudják. Van egy bizonyos monitoring rendszer,amivel meg lehet figyelni az emberek teljesítményét, nyilván ez bizonyos munkakörökben igencsak hasznosnak bizonyul.. A lényeg, hogy közel 1 hónapon keresztül jártam egy céghez ( a nevét nem kívánom elárulni), és mai nappal már nem kívánatos személy vagyok ennél a cégnél, hivatkozva a teljesítményemre, és persze a "variálásokra",amely úgy vélem, nem az én hibám. Nos a lényeg, hogy nem az igazságnak megfelelő okokból kifolyólag lettem nemkívánatos, ez az egy dolog zavar az egészben.. És persze amikor az ember  úgy  megy egy  helyre, hogy a háta közepére sem kívánja, akkor ott már bizony van valami gond. Így voltam én is ezzel a munkahellyel, és tegnap este megint ez az érzés fogott el, hogy már megint oda kell mennem,de már nem sokáig,és igazából örülnék neki, ha nem is kellene mennem többet( persze ez csak akkor lehetséges, ha az ottani kisfőnökök mondanák ezt). Ez a kis hátsó gondolat bevált / én mindig azt mondom, hogy nincsenek véletlenek--jelen esetben is ezt gondolom--/ és ma egy hatalmas szikla esett le rólam.

A tanulság számomra, hogy ha 2 főnököd van 2 különböző helyről, ott már nem sül ki jó dolog. Illetve ebből az szűrtem le, hogy nem tudnék ilyen körülmények közt dolgozni ( felsorolnám: műfény, nincs meg a saját kis szférád, folyamatos ellenőrzés alatt állsz--úgymond megfigyelés alatt--, érzed a főnökeiden, hogy kurvára nem kedvelnek, és közben meg bájvigyor az arcukon, és persze olyan munkát végzel, amit addig teljesen elutasítottál ,de szükség törvényt bont alapon mégis elvállaltad). Mindig is utáltam az olyan kétszínű személyeket, mint azok ott bent vannak.. Na de elég a borúlátó és pesszimista hangulatból ,mert ez csak árhat nekem.

Más. Szerdától Construma, melyen szakkönyveket fogunk árulni egy csoporttársammal. Fantasztikus értékesítési gyakorlat, 5 napba sűrítve. Nem mondom, hogy ez minden álmom, de jelen esetben még mindig jobb, mint amit március hónapban csináltam  a fentebb említett kft-nél. 

Holnaptól pedig kezdődik a filmklub, amit szakmai gyakorlat gyanánt szervezünk szintén csoporttársammal. Ez itt lenne most  a reklám helye:

Pilinszky Irodalmi Kávéház, március 31. kezdet 20.00 h-tól , és 1. alkalommal Dér András A kanyaron túl c. film vetítésére kerül sor, a belépő 600 ft, bérlet pedig 2500 ft( 5 alkalomból áll a  filmklub). Majd a vetítés után beszélgetésre kerül sor a rendezővel!

Azok,akik olvassák a blogomat, szeretettel várom őket!

Görényeink pedig egyre nagyobb energiával vetik bele magukat a görényéletbe! Elküldtem ismét a cukisag.blog.hu- ra egy kisebb posztot a huncutkáinkról,remélhetőleg hamarosan kiteszik olvasásra!

Nos majd még jelentkezem!

balra el

A bejegyzés trackback címe:

https://mitisirahogyishivjak.blog.hu/api/trackback/id/tr71034983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása